YRSA premiär !

Ja! idag är det Yrsa premiär, äntligen få träna på riktigt gräs. Har längtat i flera månader efter att få träna på riktigt gräs. Så då var det slut på rubriken.

Skolan idag var ganskaskoj. Fick kvarsittning på sista lektionen för kastade sudd, höll på med mobilen hela tiden, snackade och inte gjorde det man skulle på lektionen. Fast det var ganska många andra oxå. Men det konstigaste var att Maja fick kvarsittning. Fast hon blev typ bara "vittne" fick berätta vad som hade hänt, fast hon sa typ inget.

Sen när jag kom hem förväntade jag mig ett inlägg av Josse, Sanna eller Sara- mest av Josse, men inget inlägg av det nej ...  Sen så gjorde jag lite läxor och så. Letade bilder till boken om mig.

Om nån ser så har jag gjort ny header, för hade inget att göra. Men den är inte så snygg men den duger. Fast det är ganska roligt att göra headrar.

Snart ska jag väl kolla om mamma eller pappa har kommit hem, sen ska jag käka något gott (hoppas woken finns kvar) !

Puss & Kram



Bilder som jag tog nyss ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hva slags skola går du i?



Hur lenge satt du kvar?

2011-07-07 @ 12:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0