Sommaren10 musik !

Kom nyss hem från skoliish. Dagen va helt okej, inte direkt så jobbiga lektioner. Vi hade redovisning på SO:n och jag hade sönder overhead "tavel" saken... För min grupp spelade en teater som blev väldigt konstig.
Men nu sitter jag och snackar med Sanna. Och dunkar sommar10 musik!!! Men eftersom jag är dum och har vanliga sportify så kommer det ju samma reklam var 10 sekund och varar 5 timmar, såååå jobbigt ! Men jag försöker oxå göra ett hempov som jag har hagf en månad på mig at göra men såklart så är jag ute i de sista minuterna.. Och ikväll blir det fotbollsträning:D
PUSS & kram !
Kom nyss hem från skoliish. Dagen va helt okej, inte direkt så jobbiga lektioner. Vi hade redovisning på SO:n och jag hade sönder overhead "tavel" saken... För min grupp spelade en teater som blev väldigt konstig.
Men nu sitter jag och snackar med Sanna. Och dunkar sommar10 musik!!! Men eftersom jag är dum och har vanliga sportify så kommer det ju samma reklam var 10 sekund och varar 5 timmar, såååå jobbigt ! Men jag försöker oxå göra ett hempov som jag har hagf en månad på mig at göra men såklart så är jag ute i de sista minuterna.. Och ikväll blir det fotbollsträning:D
PUSS & kram !

Kommentarer
Postat av: janelle

sv: vem vet ;) har man en rik farsa så har man!

2011-05-30 @ 17:07:11
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0