Kompispris

SITTER OCH DROGAR KOMPISPRIS PÅ SPORTIFY! Kom hem från fotbollsmatchen för ett tag sen, vann med 3-2 kunde lika gärna blivit 7-0 ! Aja, första halvlek gick bra  för mig, men andra gick det inte lika bra... Elin gjorde illa sig i sluten, kanske  missar hela sommaren ! Hoppas inte, krya. Just nu har jag jättetråkigt, men jag är sugen på att göra en cocacream. Såå jävla gott!

Igår ar jag på bandy avsutning körde bowling och fick trerättermidda. Ippe oh jag lekte ut killarna vi körde med. Sen fick vi vänta 1h och en 15 på förrätten ! sen efter typ 55 minuter kommer varmrätten in och är kall, efter  45 minuter kommer efterrätten. Jättegod mat!

Lite kommentarer saknas på denna blogg!!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0