Hela valborg.

Igår var det ju valborg. Jag berättade ju lite snabbt om den igår oxå. Det började med att jag aknade och messa Sanna och kolla om hon var vaken, men nej som jag trodde. Så då stack jag med pappa och Olle och kollade på forsränningen istället. Kul. Sen stack jag hem och åt. Men då stack Josse och Sanna til stan, efter jag hade ätit så cyklade jag till dem. När jag kom köte vi milkshake på donken och gick ner till ån. Där träffade jag Lisa & Anna. Då såg vi några med sprutsaker och då ville Josse och Sanna oxå köpa de. Så sputade vi på varandra och på skyltar. Sen såg vi Malin och Emilia, så då var vi med dem och sprutae ner dem. Josse blev kissnödig så vi gick och letadde efter en toa med kort kö, hitta ingen så i gick till st:per. Undertiden hon ar å toa åkte i hiss. Och vi stannade den med flit. Men de andra trodde att vi hade fastnat, skojigt. Då var klockan snart 3 och något i slottsbacken skulle hända. Så vi gick dit, men fatta inte varför oh vad de gjorde? Sen gick vi hem till Josse, iaf Sanna och jag. Sen var et majbrasa. Efter det var jag jättetrött fast jag orkade såklart tita på hockeyn. PINSAMT att förlora mot Norge.

Idag kke det blir Sanna, älskling

Puss & Kram



Jag på kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0