Äntligen lite bilder !

Tjenixen, japp så säger EmmaLixen idag.
Gud vad jag är grym på att rimma!
Idag hade jag prov, gick faktiskt bra och hjälte Simona och Frans, vi e lite fuskisar. Men det kändes som det gick bra och det hoppas jag. Imorgon har vi sovmorgon till halv 1 chill! Idag efter skolan så stack jag till vaksalatorg, träffade Josse, Andy Alexander & Sara, RIP för deras kärlek. Sen stack jag till Sara och åt glass och Sara fixa en ny header !! Och Josse och Andy stack till centralen och strula, men sen tog et visst slut, som Vickan & Axel :( Sorglig dag idag...

Sugen på att lägga ut bilder men vet inte på vad, me här kommer några iaf ;)

Puss & Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0