Älskar dig!

Kom just hem från en UNDERBAR dag med Karl. Jag vaknae runt 10 satt vid datorn åt frukost fixade mig och sen tog jag bussen hem till honom. Han mötte mig vid busshållplatsen och så gick vi hem till honom. Vi började med att laga pannkakor till lunch. Mums vad gott det var! Sen satte/la vi oss i hans säng och snackade och så i 1h & 45 minuter! Hade as mycket att snacka om och "ta igen" eftersom vi inte har träffats på typ en vecka. Sen gick vi ut lite i hans områden och ringde till hans kompisar, men ingen var hemma, så vi gick hem igen. Då fikade vi lite med kärleksmums. Eller nästan kärleksmums någon chokladmuffins iaf. Sen satte vi oss vid datorn. Och då såg vi hans mammas bil backa upp, och hon vet inget om oss så jag var tvungen att klättra ut genom föntret när jag skulle hem, skoj skoj!
Tack för en UNDERBAR dag! Älskar dig!
Vi får höras i veckan för den här veckan var verkligen jobbig att inte träffa dig och... aha
Puss & Kram
Kom just hem från en UNDERBAR dag med Karl. Jag vaknae runt 10 satt vid datorn åt frukost fixade mig och sen tog jag bussen hem till honom. Han mötte mig vid busshållplatsen och så gick vi hem till honom. Vi började med att laga pannkakor till lunch. Mums vad gott det var! Sen satte/la vi oss i hans säng och snackade och så i 1h & 45 minuter! Hade as mycket att snacka om och "ta igen" eftersom vi inte har träffats på typ en vecka. Sen gick vi ut lite i hans områden och ringde till hans kompisar, men ingen var hemma, så vi gick hem igen. Då fikade vi lite med kärleksmums. Eller nästan kärleksmums någon chokladmuffins iaf. Sen satte vi oss vid datorn. Och då såg vi hans mammas bil backa upp, och hon vet inget om oss så jag var tvungen att klättra ut genom föntret när jag skulle hem, skoj skoj!
Tack för en UNDERBAR dag! Älskar dig!
Vi får höras i veckan för den här veckan var verkligen jobbig att inte träffa dig och... aha
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0