1 riktig lektion !

Dagen 9.45-11.45 och bara 1 riktig lektion. Först var det vårshow, helt okej lät lite fö mkt för min smak...ROCK?! Sen hade i matte utan lärare så då stack jag och Frida till Olivias lektion och aha. Sen spanska fast där snakcade vi typ bara och sen engelska  minuter, och då jobbade jag faktiskt riktigt bra !  Sen ner på stan och käka på donken, gratis. Gick på stan lite med Anna Klara och Livia. Sen ringde jag de vanliga och Sara och Sanna va på Fålan, så då gick jag dit och de spelade fotbolls på deras spanska, och Sannas lag vann. GRATTIS! Nu har jag städat klart rummet (tror jag). Senare ikväll blire fotbollsmatch eller vänner ! Bara en sista sak. DET ÄR BARA FÖR VARMT!

VÄRLDENS BÄSTA GUSK f-97 ! :) <3

Kommentarer
Postat av: Sofia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

vilka mötte ni och vad blev det? :D

2011-05-27 @ 15:50:37
Postat av: Anonym

SPanska gruppen mötte spanska gruppe n :)

2011-05-27 @ 22:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0