Underbart!

Kom just hem från match. Vann med 5-2. Fick hoppa in imål för Tilda skadade sig. Haha deras spelare fick damp på mig. Fast det var ganksa kul. Hade lite ont i låret, men det gick bra iaf. Nu sitter jag ute med min lilla dator och lyssnar på musik- sommaren 2010, vilka minnen som väcks.
Ska kanske var agästbloggare åt Izabella Rangevik, haha ! http://izabellarangevik.devote.se kolla in!
Och på måndag blire bäst !
Kom just hem från match. Vann med 5-2. Fick hoppa in imål för Tilda skadade sig. Haha deras spelare fick damp på mig. Fast det var ganksa kul. Hade lite ont i låret, men det gick bra iaf. Nu sitter jag ute med min lilla dator och lyssnar på musik- sommaren 2010, vilka minnen som väcks.
Ska kanske var agästbloggare åt Izabella Rangevik, haha ! http://izabellarangevik.devote.se kolla in!
Och på måndag blire bäst !
Saknade, underbara älskade Iza ! ;*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0