Sommarlov!

SOMMARLOV! Jaa!
Efter skolan så stack jag och Matilda till Domarringen för där var Moa och MAtilda och jag cyklade hem till Moa medans de andra åkte Moas cab. LYX. Moa bytte om och fixa och vi inspekterade hennes glasbord. Fett coolt. Sen till oLivias mammas jobb. Sen hem till mig och laga oLivias tröja m.m
Efter ett tag då ja så nvar vi nere på stan.  Vi gick till Cupido och åt, har aladrig ätit där förut?! Varför ??!! Fett gött ju. Tog pasta, crabfish, räkor, fetaost och parmaskinka.
Nu är jag hemma och ska typ till Sara, Sanna, Moa och Josse ! Så puss och Kram och här kommer en bild å mig klänning.
SOMMARLOV! Jaa!
Efter skolan så stack jag och Matilda till Domarringen för där var Moa och MAtilda och jag cyklade hem till Moa medans de andra åkte Moas cab. LYX. Moa bytte om och fixa och vi inspekterade hennes glasbord. Fett coolt. Sen till oLivias mammas jobb. Sen hem till mig och laga oLivias tröja m.m
Efter ett tag då ja så nvar vi nere på stan.  Vi gick till Cupido och åt, har aladrig ätit där förut?! Varför ??!! Fett gött ju. Tog pasta, crabfish, räkor, fetaost och parmaskinka.
Nu är jag hemma och ska typ till Sara, Sanna, Moa och Josse ! Så puss och Kram och här kommer en bild å mig klänning.
Dålig bild men aja !
Liten bild ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0