Nån mer som använder vhs?

Nu är det en ny dag igen och jag vakade fö drygt 2 timmarsen. Satte mig och tittade på tv fast sen var det bara dåliga program så jag satte på en vhs ;O fatta vad gammalmodig jag är. Sen i eftermidda så ska jag hämta Ollebolle från dagis. Sen ara barnvakt t honom i nån timme och såklart ska jag packa och träna fotboll idag! Vi ska få två stycken nya match tröjor med oss till Piteå, tror det blir bortastället och en gul till. Men jag vet ju inte ;) En till sak. Jag har börjat så gansak många läsare den senaste veckan. Hoppas det fortsätter så. Fast inte direkt för jag tror det. Inte över 100. Men jag skrev min packninglista igår så nu är det bara börja packa och hoppas på att jag inte har glömt något. OM nån undrar så ä jag taggad till 100 redan nu ! Hoppas det håller i sig i två veckor till !Fast det är på torsdag som jag åker. Berättar mer i nästa inlägg. Bildsakerna går inte :(

Kommentarer
Postat av: ällän

vhs <3<33<3<3<33<3<3<33<3<33<3<3

2011-06-29 @ 10:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0