Liten kort beskrivning om Kreta

Kom hem i natt från Kreta. Haft en underbar vecka med bad bad och bad ! Bilder kommer på vad jag har gjort m.m
Bodde på Alexandra beach... Ving iaf. Just nu är jag ganska trött och orkar ine berätta så mkt. Men en dag så åkte vi på en båt utflykt till blå lagunen och något mer ställe.  Jätte mysigt. Och det var 35 grader i havet ! Man kunde inte ens svalka sig. Sen massa bad i poolen och havet. Och den goda grekiska maten som jag älskar.
Och nu är det midsommar och mamma och pappa orkar typ inte "fira midsommar" men i kanske åker ut till Balingsta eller göra något annat iaf.
Kom hem i natt från Kreta. Haft en underbar vecka med bad bad och bad ! Bilder kommer på vad jag har gjort m.m
Bodde på Alexandra beach... Ving iaf. Just nu är jag ganska trött och orkar ine berätta så mkt. Men en dag så åkte vi på en båt utflykt till blå lagunen och något mer ställe.  Jätte mysigt. Och det var 35 grader i havet ! Man kunde inte ens svalka sig. Sen massa bad i poolen och havet. Och den goda grekiska maten som jag älskar.
Och nu är det midsommar och mamma och pappa orkar typ inte "fira midsommar" men i kanske åker ut till Balingsta eller göra något annat iaf.
Köpte de hära på taxfree något paket paketpris ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0