Kaxig kassör på MAX!!!

Skola idag, eller skola och skola. Spelade brännboll, hoppade säck och dragkamp. Sen till Stan med Maja och Erika, men sen stack jag till Moa, Lisa, Mattis och Amanda och Maja följde med. Drack lyxshaken på Max, men vilken surtjej i kassan. Jag beställde en choklad, men fick en banan.
Jag ba: Ursäkta jag fick banan och jag skulle ha choklad.
Hon: JA?! du sa banan
Jag: Nej! jag sa choklad.
Hon NEj! du sa banan.
Jag: Nej jag sa choklad.
Hon: Nej du beställde en banan.
Jag: Men kan jag få min choklad eller?
Fett dryg och sur tjej.
Sen kolla runt efter avslutningkläder med mera. Hittade en as gullig klänning som jag ska ha på mig imorgon.
Sen har jag varit på Ollesavslutning och lekt med alla barnen. HAHA!
Och nu ska jag ut och busa med Sanna!
Puss & Kram
Skola idag, eller skola och skola. Spelade brännboll, hoppade säck och dragkamp. Sen till Stan med Maja och Erika, men sen stack jag till Moa, Lisa, Mattis och Amanda och Maja följde med. Drack lyxshaken på Max, men vilken surtjej i kassan. Jag beställde en choklad, men fick en banan.
Jag ba: Ursäkta jag fick banan och jag skulle ha choklad.
Hon: JA?! du sa banan
Jag: Nej! jag sa choklad.
Hon NEj! du sa banan.
Jag: Nej jag sa choklad.
Hon: Nej du beställde en banan.
Jag: Men kan jag få min choklad eller?
Fett dryg och sur tjej.
Sen kolla runt efter avslutningkläder med mera. Hittade en as gullig klänning som jag ska ha på mig imorgon.
Sen har jag varit på Ollesavslutning och lekt med alla barnen. HAHA!
Och nu ska jag ut och busa med Sanna!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0