Jag är bäst! fast de är npg många...

Kom hem för drygt en timme sen. Haft friidrottsdag på Studan. Fick maxpoäng, som många andra oxå fick. Skoj skoj.

När jag skulle hem var det jättesvrt fö allt studentfirande va ivägen. Sen när jag kom hem la jag mig i mammas och pappas säng och slummrade till lite. Sen in på datan och facebook, men då hackade facebook så då tog jag en dusch. Kanske sak göra den dära stjärnbildsläxan snart, fast jag fattar inte, det är massa prickar överallt och några är större än andra... Klurigt där.

Ingen träing för mig idag då, måste få lite vila också. Men match imorgon mot Huge, spännande där GUSK!

                          
           o §o§ 
           +  +
;* &    ^  ^


Kärlek till bilden ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0