Fyrishov x3

Igår var jag ju med Sanna på postkodskampen. Kallt men helt okej. Tv är såå himla drygt. Sen när  ar klara och skulle hem så fick vi en ideo fårn förra året så i stack hem och kollade på ett avsnitt, vilket liv. Sen gick vi ut med Moa D och spelade lite fotboll sen Willys ch köpte glass. Cyklade hem till Isak Andersson fast han var inte hemma. Sen skulle jag åka och kolla på match för det var mästarcupenlaget-(minus) Elvis och Sofia-(mot) Fanna. Och så klart vann gusk !  Det var ganska spännande i första halvlek. Men sen drog vi iväg till 9-3
Kommer inte att uppdatera så himla mycket den här veckan. MEn ett kort inägg om dage kommer komma varje dag.
Igår var jag ju med Sanna på postkodskampen. Kallt men helt okej. Tv är såå himla drygt. Sen när  ar klara och skulle hem så fick vi en ideo fårn förra året så i stack hem och kollade på ett avsnitt, vilket liv. Sen gick vi ut med Moa D och spelade lite fotboll sen Willys ch köpte glass. Cyklade hem till Isak Andersson fast han var inte hemma. Sen skulle jag åka och kolla på match för det var mästarcupenlaget-(minus) Elvis och Sofia-(mot) Fanna. Och så klart vann gusk !  Det var ganska spännande i första halvlek. Men sen drog vi iväg till 9-3
Kommer inte att uppdatera så himla mycket den här veckan. MEn ett kort inägg om dage kommer komma varje dag.
Mobilbilder suger balle !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0