Fyrishov 1

Igår var jag på Fyrishov med Ariam Tilda och Ronja och skulle köpa sommarpasset. Jag heter då Emma Homlgren, Ariam Ari, Keisu  Keysu och Aldén Alden hhaa! Men vi badade från innan 12 till nästan 6. Hinderbana, röd vita rosen, puck-king, hoppa höjdhopp, hinderbana m.m ! Härlig dag tjejor. Sen på kvällen var jag alldeles död. Såå trött jag var fast jag gick ut iaf. Med SAnna, Malin och oLivia.
Nu ska jga göra pasta sallad.
Igår var jag på Fyrishov med Ariam Tilda och Ronja och skulle köpa sommarpasset. Jag heter då Emma Homlgren, Ariam Ari, Keisu  Keysu och Aldén Alden hhaa! Men vi badade från innan 12 till nästan 6. Hinderbana, röd vita rosen, puck-king, hoppa höjdhopp, hinderbana m.m ! Härlig dag tjejor. Sen på kvällen var jag alldeles död. Såå trött jag var fast jag gick ut iaf. Med SAnna, Malin och oLivia.
Nu ska jga göra pasta sallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0