En ny dag, ja det är det varje dag!

Idag är det en ny dag och det är det varje dag. Vaknade för 1,5 timmar sen. Folk börjar vakna nu, men inte Sanna. Längtar som 17 tills imorgon, för då är det först bada Fyrishov med laget, sen minigolf med laget och sen käka ute med laget.
Igår kvällså var jag med Sanna, Josse, Sara, Moa. Vi  cyklade mest runt. Och på Almis tträffade jag EmmaW och LolloF. Sen ringde vi Erika och Kajsa. Så då stack Sara, Joss och Moa hem. Men Kajsa jag Sanna och Erika cyklade till Heidenstam för Kajsa skulle täffa Mr MR ! Sen fottade lite med Kajsas kamera men fotona blev bara suddiga. Skoj med er tjejor!
Idag är det en ny dag och det är det varje dag. Vaknade för 1,5 timmar sen. Folk börjar vakna nu, men inte Sanna. Längtar som 17 tills imorgon, för då är det först bada Fyrishov med laget, sen minigolf med laget och sen käka ute med laget.
Igår kvällså var jag med Sanna, Josse, Sara, Moa. Vi  cyklade mest runt. Och på Almis tträffade jag EmmaW och LolloF. Sen ringde vi Erika och Kajsa. Så då stack Sara, Joss och Moa hem. Men Kajsa jag Sanna och Erika cyklade till Heidenstam för Kajsa skulle täffa Mr MR ! Sen fottade lite med Kajsas kamera men fotona blev bara suddiga. Skoj med er tjejor!
Såååå sööt Kajsa !

Kommentarer
Postat av: kajsa spove

bäst för dej att du har så lite läsare som du säger ;) fy vilken bild ! :DDD

2011-06-14 @ 21:23:49
URL: http://kkajsaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0