Bilder snart ! Men alla på facebook!

Sannas land bilder kommer måste bara ladda kameran.
Fredag: Jag hämtade min singelaprtybiljet och sen skyndade vi oss hem. Sen åkte vi ut till Östhammar, åt på Sibylla, eller jag hade redan ätit hemma. Sen  vidare och leta restaurang där Leffe kunde se matchen, och sen stugan med råttbajs! Men det va bara lite äckligt... Sen cykla ner till vattnet och kolla. Sen gick vi upp och hämtade badkläder och tog oss ett dopp-15 grader! Sen in i stugan och mysa med godis och chips. Tv.
Lördag: Vaknade och väckte Sanna. Fast hn somnade om. La lite patianser medans. Sannas mamma kom. In till Fröåkersvallen och friidrotta. Skojsigt. Sen bara sååå varmt s vi stack till stugan och badade! In till camingen och skulle träffa  Sankan , men vilken BÖG som inte kom! Chillade runt där och träffade Jakob. Hem till stugan och körde Emmas och Sannas special krocket. Sen god grilllad mat. Friidrott på tv sen.
Söndag: Vaknade tidigt. Väckte Sanna men hon somnade om. Tittade på tv och läste tidningen. Se vaknade hon och vi skulle åka till Öregrund. Kallt där. Men vi satte oss och fikade på ett ställe. DYRT men gott.  Sen tillbaka til Östhammar oh spela minigolf, gick dåligt, fick hu mkt poäng os helst ... men första spelaet i år så... Och sy var den en iten farbror som psykade mig på varje slas VARJE. Sen till Sibylla och käka glass. Sen kom min buss. SINGELPARTY med Frida & Olivia! ;* & Lisa och Johanna ;*
BILDER KOMMER SNART !
Sannas land bilder kommer måste bara ladda kameran.
Fredag: Jag hämtade min singelaprtybiljet och sen skyndade vi oss hem. Sen åkte vi ut till Östhammar, åt på Sibylla, eller jag hade redan ätit hemma. Sen  vidare och leta restaurang där Leffe kunde se matchen, och sen stugan med råttbajs! Men det va bara lite äckligt... Sen cykla ner till vattnet och kolla. Sen gick vi upp och hämtade badkläder och tog oss ett dopp-15 grader! Sen in i stugan och mysa med godis och chips. Tv.
Lördag: Vaknade och väckte Sanna. Fast hn somnade om. La lite patianser medans. Sannas mamma kom. In till Fröåkersvallen och friidrotta. Skojsigt. Sen bara sååå varmt s vi stack till stugan och badade! In till camingen och skulle träffa  Sankan , men vilken BÖG som inte kom! Chillade runt där och träffade Jakob. Hem till stugan och körde Emmas och Sannas special krocket. Sen god grilllad mat. Friidrott på tv sen.
Söndag: Vaknade tidigt. Väckte Sanna men hon somnade om. Tittade på tv och läste tidningen. Se vaknade hon och vi skulle åka till Öregrund. Kallt där. Men vi satte oss och fikade på ett ställe. DYRT men gott.  Sen tillbaka til Östhammar oh spela minigolf, gick dåligt, fick hu mkt poäng os helst ... men första spelaet i år så... Och sy var den en iten farbror som psykade mig på varje slas VARJE. Sen till Sibylla och käka glass. Sen kom min buss. SINGELPARTY med Frida & Olivia! ;* & Lisa och Johanna ;*
BILDER KOMMER SNART !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0