BB idag då !

Träning igår. Ska suta räna på Yrsa, så i tränade i hängbroparken på en liten gräsyta. Match på landet, typ Fundo Almunge. Fördel, kan spela vårat spel och slipper onödiga skador. Nakdelar, längre.
Aja efter träningen skjutsa pappa  mig till Olivia i STorreta, skulle sova hoos henne. Vi cyklade runt, laga mat tittade på fredagen den 13 haha fan vad jag blev rädd då ! Sen sovade jag. Vaknade vid 6 och trodde jag skulle upp, var trött. Men så sa Olivia att jag kunde sova 1,5 timme till, då mådde man bra! Jag åt frukost och Olivia spelade på Ipaden. Sen packade vi oh stack till BB- Bälingebadet. Cyklade 1,? mil. Fan att vi va tvungna att cykla då. Sen tipspromenad, fotboll, brännboll eller vad man nu ville göra. Sen bada bada bada! SkööÖöönt med stort Ö!  Bastade lite men efter det så hade jag svårt att andas och hade ont imagen.Sen cykla hem till mig 2 mil typ i MOTVIND! Jobbigt jobbigt, men det gick bra. Nu sitter jag här och bara chillar. Sen fotbollsträning.
Puss & Kram
Träning igår. Ska suta räna på Yrsa, så i tränade i hängbroparken på en liten gräsyta. Match på landet, typ Fundo Almunge. Fördel, kan spela vårat spel och slipper onödiga skador. Nakdelar, längre.
Aja efter träningen skjutsa pappa  mig till Olivia i STorreta, skulle sova hoos henne. Vi cyklade runt, laga mat tittade på fredagen den 13 haha fan vad jag blev rädd då ! Sen sovade jag. Vaknade vid 6 och trodde jag skulle upp, var trött. Men så sa Olivia att jag kunde sova 1,5 timme till, då mådde man bra! Jag åt frukost och Olivia spelade på Ipaden. Sen packade vi oh stack till BB- Bälingebadet. Cyklade 1,? mil. Fan att vi va tvungna att cykla då. Sen tipspromenad, fotboll, brännboll eller vad man nu ville göra. Sen bada bada bada! SkööÖöönt med stort Ö!  Bastade lite men efter det så hade jag svårt att andas och hade ont imagen.Sen cykla hem till mig 2 mil typ i MOTVIND! Jobbigt jobbigt, men det gick bra. Nu sitter jag här och bara chillar. Sen fotbollsträning.
Puss & Kram
Dagens outfit typ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0