Vi kom 3:a !

Kollade just in Tamaras blogg. Och hon har haft " vackans blogg" tävling och våran blogg kom på 3:plats . Så numåste vi vara lite små stolta över oss själva.
Dagen i skolan va chill som de andra dagana i veckan. Jag har tänkt att det är nästan inga iklassen som jobbar på lektionerna fast lärarna bry sig inte, kul! Efter skolan stack ajg och Sanna till Gränby och köpte 1kg godis för 20kr var och kläder. Fick fett ont ifötterna så stack hem. Snart ska jga ut och träffa Sanna igen, skoj skoj, Sara & Josse kke oxå hänkar. Men alla messar mig nu.
Puss & Kram!
Kollade just in Tamaras blogg. Och hon har haft " vackans blogg" tävling och våran blogg kom på 3:plats . Så numåste vi vara lite små stolta över oss själva.
Dagen i skolan va chill som de andra dagana i veckan. Jag har tänkt att det är nästan inga iklassen som jobbar på lektionerna fast lärarna bry sig inte, kul! Efter skolan stack ajg och Sanna till Gränby och köpte 1kg godis för 20kr var och kläder. Fick fett ont ifötterna så stack hem. Snart ska jga ut och träffa Sanna igen, skoj skoj, Sara & Josse kke oxå hänkar. Men alla messar mig nu.
Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: tamara

va emma, nummrerna betyder inget. asså det är nu man ska rösta på er för att vinna :s

2011-04-29 @ 18:52:13
URL: http://tamaralindblomm.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-04-30 @ 09:42:55
Postat av: Jess

Kom å det efter jag hade gjort inägg men pallade inte ta bort det ;)

2011-04-30 @ 09:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0