Valborg

Imorgon är det ju Valborg. FÖrst kommer jag nog gå på fobollsträningen, ÄLSKA!Fast det hade ju varit kul med forsränningen oxå... Sen bire att täffa Sanna och säkert några till. Vi får väl se vad som händer, vi kommer väl häänga i området... På kvällen kommer Åsbrinks hem till oss, och då blir det ju god mat som jag älskar. Om Oskar kommer så går vi ut med några andra, det har jag bestämmt, men jag tror nog att han inte kommer! Klockan 20.00 är det majkasan, eller vad det nu heter. Kommer säkert stå och svättas framför den. Sen kke det blir kompisar ett tag till och sen hem med familjen och sova;) för har match på söndag nångng, motSunnersta !!! :)
Puss & KRam !
Imorgon är det ju Valborg. FÖrst kommer jag nog gå på fobollsträningen, ÄLSKA!Fast det hade ju varit kul med forsränningen oxå... Sen bire att täffa Sanna och säkert några till. Vi får väl se vad som händer, vi kommer väl häänga i området... På kvällen kommer Åsbrinks hem till oss, och då blir det ju god mat som jag älskar. Om Oskar kommer så går vi ut med några andra, det har jag bestämmt, men jag tror nog att han inte kommer! Klockan 20.00 är det majkasan, eller vad det nu heter. Kommer säkert stå och svättas framför den. Sen kke det blir kompisar ett tag till och sen hem med familjen och sova;) för har match på söndag nångng, motSunnersta !!! :)
Puss & KRam !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0