Tjena

Emma berättade om valborg så jag behöver inte göra det :D
Jag, Sanna och Sara har ett musik prov nu på måndag och jag känner mig stressad över det,
jag vet inte riktigt om jag kommer klara det. Jag har bara en dag kvar att plugga på och jag är orolig för att
inget kommer att fastna i huvudet :( Så jag har lite press på mig själv för jag vill ju ha bra betyg!
Ikväll ska jag till majbrasan på Fålhagens IP med Sanna och troligen Sara och Jenny, där kommer vi träffa Emma oxå, kul :D

Imorgon ska jag vara med Andy och jag har saknat honom mycket så det ska bli kul :D

Jag drogar låten The sky´s the limit med Jason Derulo just nu, gammal men bra :)
Ha det bäst!
// Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0