Ingen rubrik idag

Jag skriver hela tiden att jag ska skriva om blablbla sen men det blir aldrig av.
Men just nu sitter jag ch lyssnar på musik och är inne på facebook. Men jag måste oxå göra läxor och annat arbete... Det ändå som bli roligt är nog att göra en framsida till "Boken om mig" gällar bara att jag orkar och inte håller på med facebook. Kommer kanske bli lite svårt.
Men efter helgens fotbollscup så har jag fått "pannbandsbränna" Jag har haft ett brett pannbandy på mig och så har jag fått färg i ansiktet, snygg snyggt!
Råkade nyss spurta ner mig med parfym, så nu luar jag jätte mkt.

Kolla gärna in de här bloggarna

www.kkajsasspowe.blogg.se - Jättebra och rolig fina bilder och bra uppdatering

www.fotolikelovisa.blogg.se - Så himla fina bilder och roligt att läsa

2 av mina favorit bloggar.

Men nu måste jag fortsätta med "läxan" 
Puss & Kram




Kommentarer
Postat av: tamara

Hej, du kom med i min veckans blogg. Så sätt igång och säg till dina läsare och kanske kompisar och rösta på dej :)

Lycka till. ;)

2011-04-29 @ 11:47:04
URL: http://tamaralindblomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0