Hola española!

Helluu,
ska väll lägga upp ett inlägg eftersom Emma klagar.. haha
Och jag vill säga en sak till dej Emma, det var jättemysigt att stå och kramas med honom på centralen ;)
Idag var jag med mamma i sthlm, haha. Vi tog ett tåg som gick kl 9.09 från Uppsala, sedan när vi var framme gick vi runt i lite butiker och så. Jag köpte ett par Jeans shorts, 2 par solglasögon, ballerina skor och 2 böcker som jag ska läsa senare :) Nu är jag hemma iaf, skönt! Men jag saknar Sara för hon är i stugan och kommer inte hem förens på måndag kväll och på tisdagen börjar skolan och då får jag inte träffa henne innan :(
Saknar er andra oxå, hoppas vi träffas någe mer!
// Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0